VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 20 december 2011

slö slöare slöast

Ja det är då Olga o jag.Vi lever för dagen o tar den som det kommer o inte har vi haft tid lust o ork o skriva heller.Det e för dåligt!! Nu har vi vinter igen här uppe närmare 5dm snö har det kommit.Men den kom sent i år.Inte förrän 19nov.Skönt tycker Olga för hon fryser om tassarna.Jag har smörjt in dom o så har hon sina skor så hoppas denna vinter blir lite bättre för henne. Annars leker vi mest inomhus denna årstid. Olga har börjat med nåt nytt nu när vi ska sova.Hon kommer upp till mej o pussar mej gonatt sen går hon in under mitt täcke från huvudändan,ända ner i fothuset.Där lägger hon sej sedan o snarkar.När hon blir för varm kliver hon ur täcket o upp PÅ både mej o täcket!!att jag sen vaknar utan o känna min underkropp ja det verkar då bekymra damen mindre ;-))hon sover ju gott iaf hahaha Olga har oxå hjälpt mej att julabaka lite i år.Hon slickar skålarna o jag skjutsar in i ugnen ;-) visst samarbetar vi bra va?? Det har blivit mjuk pepparkaka,syltgrottor o bannakagor. Imorrn ska vi försöka få till lite köttbullar.(va tänkt iag men har vänt på dygnet så vi sov bort hela dagen...) Vi hörs snart igen. TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar