VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 4 augusti 2010

härligt o vara i huset!

Mamma o jag har nu varit flera nätter i rad hos pappa o gud så mysigt vi har det!
Idag har jag fått springa lös lite på gården o för o visa att mamma kan lita på mej så har jag hållit mej hos henne o inte stuckit ut på vägen eller in till grannen.
Igår var det bättre väder då var vi ute mkt mera.
När vi är här så får jag busa så mkt jag vill det finns ju 2 kattbebisar o 2 stora katter o så e det ju min härliga polare Zaga förstås.Vi har jättekul hon o jag.Vi får ej springa lösa tillsammans ute än men inne busar vi som bara den hihhiih..

Mamma är lite ledsen o varje kväll har hon gråtit nu ett tag men jag lägger mej tätt intill henne o slickar hennes tårar.

Vår kärlek är obeskrivlig <3

Löpet har äntligen gått över det värsta nu så förhoppningsvis ska jag snart bli lite nomal..det värsta e att nu löper mamma o hon gör ju det oftare än jag suck..o jag ska berätta en hemlis..hon har oxå PMS!!!! suck...

Behöver jag säga mer;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar