VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 12 augusti 2010

trivs i huset

Gud vad jag har det bra!
Jag sover skiter äter precis när o var o hur jag vill hihhi...
Igår fick jag o Zaga åka med pappa till grusgropen o det var sååå kul.
Härligt o få springa av sej lite.

Nu när mamma ej mår bra så klarar hon ju inte av att var ute så mkt...men är säker på att det snart blir bättre igen.

Idag har jag sjungit en vacker serenad för Simon.Mamma skulle t dr o lämnade mej ensam hemma..ja alltså egentligen var jag ju inte ensam för simon va ju hemma men...jag såg honom inte o då måste jag ju få sjunga lite.
Är dock inte säker på att han uppskattade det så värst mkt;-)

kattungarna är sååå roliga.Zaga o jag brukar jaga dom hihih..dom fattar ju inte at vi e störst o snyggast.

Just nu ligger vi o laddar upp inför nästa attack..det gäller ju att lura i dom att läget e lugnt ;-)

TJINGELING!!

1 kommentar: