VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 3 oktober 2010

dålig på att uppdatera!

Nu är det riktigt längesedan jag skrev men mkt har hänt så det är det som det beror på..Tyvärr inte bara roliga saker..

Alice har fått flytta :-(((vi kommer inte alls överens längre o det känns ej kul alls men fanns ej mkt annat att göra.Som tur var så fick hon bo med Erje :-D !!!
Vi var iväg på kamhundshelgen i slutet av aug o jisses vad jag fick lära mej mkt.. o mamma oxå ;-))
Irene är super på o lära ut!!vi fick bla göra kontaktövningar o jisses amalia vad godis man fick ;-)inkallning fick vi oxå lära oss plus kt annat kul.
En härlig helg o så kul o träffa Åsa igen.Hon är såååå snäll denna tjej <3


Jennica har börjat en skola.Hon ska bli hundförare :-D jättekul!
Mamma o jag hade sån tur så första helgen hon var iväg,hon är i Åre 1 helg/mån,då fick vi följa med!Vi hade det jättemysigt.Jennica mamma lillan o jag va det som åkte.vi åkte bla kabinbanan upp till Åreskutans högsta topp åh vad det kittlade skönt i kistan hahahha men det va väääääääldigt vackert!
Hoppas vi får följa med nästa gång oxå ;-))

Jag har blivit lite jobbig tycker mamma...men hon fatta rej att jag blir sur om hon inte har tid o sitta o klappa på mej hela tiden!varför ska hon..städa o putsa fönster osv??
Visst blir det fint men jag får ju bara sitta ensam o titta på??!!Nä tacka vet jag mys o kel i soffan!!
kroppskontakt det är grejjer det ;-)

Min favorit sysselsättning just nu är annars att ligga i soffan o kolla på hästar.Alla former där de kära djuren e med det älskar jag!!Igår va det både trav o dressyr så det va toppen dag!!

Nu kommer snart pappa o hälsar på en sväng så måste gå o sätta på kaffehurran men vi hörs!!'

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar