VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 20 oktober 2010

SNÖ

här ligger man o sover gott på soffan o så säger mamma att nu ska vi ut o kissa.Ja det va ju på tden tyckte jag.Så jag satt o vänta medan hon tog på sej o sen går vi ut.

MEN när vi kliver ut så är det alldeles VITT!!Det har kommit snö inatt o gud såååååååååå kul!!

Jag älskar snön o detta blir ju min o mammas första vinter tillsammans.
Idag fick jag ej gå lös men mamma har lovat att när vi har bil så ska vi åka nånstans där jag kan få springa lös o det ser jag mkt fram emot.

Lillan o Jennica har kommit hem från sin senaste resa.De var nere på en träff hos Supras uppfödare o har haft det jättebra.Jisses vad de far o flänger.

Själv gillar mamma o jag soffan;-)

Dock ska vi till Åre nästa v o det ska bli kul.Där fick vi ju springa lösa förra gången så det ser jag fram emot.

TJINGELING!!

1 kommentar:

  1. Hej, nu har jag varit inne o läst i Olgas blogg och kommer att lägga den i mina favoriter //Kram Helen

    SvaraRadera