VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 10 oktober 2010

ÅRE

Nu sitter vi i stugan utanför Järpen endast 2 mil från Åre o njuter.
Jennica o Supra går i skolan så mamma o jag vi sitter här o har det gott.

Igår va det en härlig dag.Jag fick va ute i skogen o springa lös!!ååååååååååå som jag njöt!
Mamma hade tagit med fika så jag fick även o go skinkmacka alldeles själv o de va ej heller dumt hihiih...

Idag är det jättekallt o blåser o mamma den tokan hon har fortfarande inte fattat att man måste ta med varma kläder då det är mitten av okt o man bor i Norrland!!
Så idag blir det bara lite kisspauser o sen in i värmen igen.Men det gör ej så mkt jag har en massa mjuka goa varma härliga täcken o mojsa in mej i så det är kanon.
Önskar mej faktiskt ett eget stoooooooooort täcke då jag fyller nästa mån.Har sagt det till mamma men med hennes minne vet man ju aldrig ;-))

Mamma har lovat att jag ska få springa lös en liten stund innan vi åker hem men på dagarna går det så mkt folk förbi här o då vågar hon ej låta mej springa lös...hon är liksom lite dålig på o få in mej då hon ropar ;-))nåt hon verkligen behöver träna på hahahha.
Idag kom det tom 2 hästar gående förbi här ;-)Nice

Ikväll ska vi åka hem igen en som tur är så ska vi hit igen i slutet av mån o har vi tur då så har det blivit vinter o vitt.
Längtar redan till nästa gång vi ska hit!

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar