VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 12 oktober 2010

mamma har köpt mössa ;-)

Idag har vi haft en heldag i Ström.
Syrran (människosystern) skulle till sin dr.

När hon var klar skulle Supra till veterinären så de fick se på hennes knuta som hon har i ansiktet. Anna var ej där så vi fick vänta till kl 14 o de var många timmar för vi var där redan kl 9 på morgonen.

Vi tog en liten promenad så vi fick kissa sen fick vi stå utanför några affärer o det gillar jag INTE!!Jag joddlar o skriker men mamma fattar inte ett skit utan hon stannar inne i värmen!

Lillan hon e konstig för hon sitter bara o tittar o säger ingenting!!Konstig tjej man måste väl protestera??
När mamma kom ut va hon inte glad o jag blev överlycklig o hoppa o studsa men det gilla hon inte.Konstig människa här visar jag all min kärlek o hon bara säger SITT!!
Ska de va kärlek det??.....suck!

Sen efter det så får vi sitta i bilen när de går in på dollar.Varför får inte vi gå med in där??vi får ju va med på granngården o hos vet.

Jaja efter de varit där så gick vi iaf till ett fik där vi fick vara med.Vi satt ute alla 4.Det va litta väl kallt men vem vågar klaga då man väl får va med;-))

Sen va kl äntligen dax för o gå till veterinäen.Lillan fick lugnande o somnade efter att vi fått varsitt grisöra.ooooooooooo vad gott de var!!

Vet opererade lillan så allt var försvann o hon fick ett dränage oxå stackarn.Nu får hon gå omkring o leka dumtratt igen hihihihi....stackars henne tycker faktiskt litta synd om henne.

Måste ju berätta oxå att mamma efter att ha bott i 7år i norrland äntligen köpt sej en MÖSSA!hihih...det tog tid men nu hittade hon en som hon tyckte om.Det blev en halsduk i lila oxå.Kommer va jättestolt över henne så fin som hon kommmer va!

Jag ska få en vinterjacka har mamma lovat men hon hittar ingen i lila än så jag väntar o ser om hon gör det.

Hela kvällen har jag legat o snarkat o sovit nu på soffan e heeeeeeeeeelt slut efter en heldag i Ström.

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar