VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 3 augusti 2010

sover i valån

Natten som var o natten som är nu sover vi i valån..ja jag iaf..mamma har ju sina sömnproblem så hon tittar på tv.

Pappa e litta taskig för han tycker att jag kan sova på min sköna fina dyna som jag fick när vi va nere i Västerås..Visst kan jag väl det men..det är ju faktiskt jättemysigt att ligga mellan mamma o pappa!
Så¨när pappa somnat smög jag mej så försiktigt jag bara kunde upp o la mej i fothuset mamma märkte det men sa inget hihhih...

Mamma kunde ej sova,som vanligt,så hon klev upp.När hon kom tillbaka fram emot 7 på morgonen kunde on ej hålla sej för skratt..
VAD gjorde pappa o jag tro?? jo jag låg på hans ARM o sov;-)) hahahaha
mamma hon sa högt,ja det va som jag trodde du har trots allt ett hjärta ;-)

Vi var kvar i valån tills vid 16.Då kom Jennica o Jennifer o hämtade oss o vi åkte till fiket.
Jennifer har jag aldrig träffat men hon verkar vara en redigt trevlig tös.Hon gillar dock inte när jag försöker visa min kärlek genom o hoppa på henne hihih.

Vi gick sedan hem till lägenheten o kollade posten o mamma diskade.

När pappa slutade sitt jobb så kom han o hämtade oss.

Jag gillar inte alls Alice just nu..bara jag ser henne så morrar jag...
Jag menar inget illa det bara kommer liasom..vet ej vad de beror på redigt men nåt e d som e fel så mamma tycker vi kunde sova i Valån inatt oxå.

Så nu ligger jag på dynan,ja iaf så gjorde jag det då mamma klev upp vid 2,50...hon la sej vid 24 men hade ej kunnat somna...lika bra hon kliver upp stackarn..

Hoppasni sussar gott allihopa.

FÖRLÅT ALICE för att jag e så knasig just nu men mina hormoner är jobbiga nu!!
ÄLSKAR DEJ <3 !!

TJINGELING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar