VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 3 mars 2011

Härligt med sol!!


Nu har det varit jättefint väder med solsken o jag ÄLSKAR det verkligen.Så fort jag klivit upp letar jag upp var det finns mest sol o där lägger jag mej sen kvittar det om det är i soffan, på mattan eller på golvet.

Igår var vi till Ström.Mamma o jag tog en promenad.När vi skulle gå förbi blomsteraffären var där en "gatupratare"o i den hade de satt en heliumballong.Jag blev jättejätterädd för den!!Mamma försökte få förbi mej o självklart fastande kopplet i den så då vart jag u ännu mer rädd o tvärnita!!

Gud vad skönt det var då vi kom förbi den där otäcka skylten!!

Jag fick sen sitta i bilen medan mamma,Jennica,Samme o pappa var inne i en affär.Jag kunde se dom hela tiden för det var stora fina fönster.Men jag undrar fortfarande vad de höll på med?de gick fram o tillbaka o Samme spegla sej många många ggr..Mamma sa när hon kom ut att jag ska ej va så nyfiken och får se nästa v vad det är!!suck..en hel v ska jag behöva vänta!!'

Sen åkte vi en sväng till Dollar.När människorna va klara där så fick jag komma ut.
Jag brukar få springa lös där ett tag men mamma sa att eftersom jag förra gången vi va dit inte kom när hon kalla på mej så fick jag ej vara lös denna gången..det är till o va långsint tycker jag ;.-))

Efter ett tag kommer det en kvinna med 5 st malamuter!!tänk om jag fått va lös o leka med dom ??!fast mamma sa ...puh vilken tur inte olga va lös ;-))hon har ingen humor ibland mossan.

Idag har vi en softdag.Det gillar både jag o mamma ;-)

TJINGELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar