VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

måndag 7 mars 2011

utelek med Zaga

Åh vad vi har haft kul ute Zaga o jag.
Mamma fixade så vi kunde vara ute båda samtidigt på baksidan o jisses vad vi har busat :-D
Zaga är en reditt trevlig prick o leka med.Tur Alice har lärt upp henne hur en amstaff vill leka ;-)
Zaga är ju en blandis av lite olika raser bla finsk spets men hon har som sagt lärt sej att leka på amstaffsvis hihihii...

Vi har ganska mkt snö kvar fortfarande,lite över en halvmeter,så det fanns mkt o busa i.

Annars har det varit mest slödag.

Mamma har dock börjat inse att även hon mår bra av en långpromenad så det blir en sån per dag numera o sen lite kortare 2 ggr om dagen.Ibland lyckas hon dock lura ut pappa;-))men de gör inget för han behöver röra på sej han med.

Det bästa är dock då vi går alla 4 samtidigt då känner man att vi verkligen är en familj o det är så mysigt.

Ikväll ska d 2 benta iväg o spela litta Bridge så då ska jag få vara med Simon o hans polare igen o det gillar jag.De är såååå kuliga o leker med mej o så får jag lyssna på när de spelar gitarr o kolla på då d spelar dator.

O när de ej ser då smyger jag mej upp i Simons säng tihihi....

Ha d gott alla!!

TJINGLING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar