VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 1 mars 2011

Nya Händelser


I to flyttade Alice ner till Ida i skåne så nu är mamma o jag hos pappa.Vi ska bo här ett tag o se hur det funkar.
Vi har det jättemysigt tillsammans.
I lö hjälpte jag pappa o tapetsera.Det blev skitsnyggt.Lila o grannt e det i mammas o pappas sovrum.Ja de va ju vad de trodde ...jag ligger ju oxå där så klart..I sängen så klart ;-))

I söndags mekade jag bil med pappa.Vi monterade på extralysen o det var lite pilligt men som tur var så va d fint väder så d gjorde inget.

Zaga o jag vi är bästisar ni.Vi både leker o myser ihop är så kuligt.

Det är bara 2 valpar kvar nu o de är mysiga o leka med.Dom biter mej i öronen men de får de göra för de så små så de fattar ju inte att så får man ej göra.

Igår var vi til Ström.Då va vi bla in på granngården o handlade lite.Jag vet att där får jag gå med in så så fort vi närmade oss så joddlade jag o talade om för mamma att dit vill jag GÅ med in.
Och det fick jag.

Jag gick o snusade på lösgidiset som de har där för hundar..tog mej nån smakbit o då va det en tant där som sa...Ja man måste ju få smaka först så man vet om det man köper är gott ;-)

Mamma köpte några goa hamburgare till mej.

Idag mår inte mamma så bra så vi har bara slappat hela dagen.

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar