VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 20 februari 2011

Mamma är sur??!!

Alltså nu måste ni hjälpa mej med min mamma för jag förstår mej inte alls på henne!!

Hon tar på sej skor o jacka o så säger hon att JAG ska va hemma ett litet tag ensam.
Ok tänker jag.
Sen går jag här o väntar o väntar men inte kommer hon!

Så då ledsna jag.Kollade på köksbordet om det fanns nåt gott där o JA det gjorde det.Nästan en hel ask krustader.
Så eftersom hon inte kom på jättelänge ,fast hon sagt att hon skulle komma snart, så tog jag ner hela asken på golvet o åt upp krustaderna.
De va reditt goa kan jag tala om ;-)

När sen mamma kommer hem,efter en eeeeeeeeeeeeeeeevighet,så hittar hon så klart asken o blir ARG!!

Jaha som om det är hon som ska va arg??det är väl ändå jag som ska va det?

Hon va faktiskt borta en hel kvart!!

Nu ska jag se på travet!

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar