VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 15 februari 2011

busa med mamma ;-)

Hihihih jag måste bara få berätta vad jag gjort idag hahahha

Vi va ute o åkte bil ett tag med pappa o så skulle han in på ett ställe o då passa jag på o va bajsnödig ;-)
Det blir man ju faktiskt ibland.Jag såg då en HÖÖÖÖG snöhög o varför ska man skita på marknivå då den ser så lockande ut??
Jag klättrade upp så långt det gick för mamma höll i kopplat då det var vid stora vägen.
DÄR satte jag mej o BAJSA!!!hihhiihih ni skulle sett mammas min ;-)

men Olga...måste du skita där??

Det var en mkt dum fråga tycker jag.Klart jag måste det.
Nåja flitig på o ta upp som mamma är så tog hon påsen o klättra upp,kan tillägga att hon pusta o stånka en hel del ;-)
när hon böjer sej ner o tar upp bajset DÅ passar jag på o rycka till ordentligt i kopplet!!jag va ju nere på marken då..och mamma HAHAHAHAHA hon trillade i snöhögen hihhiih...
Ojojoj vad jag möööös!men jag våga ej visa att jag skratta för hon kunde ju blivit arg..tihihihh..ja det var faktiskt riktig riktigt kul.

Va bara tvungen o berätta.

TJINGLING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar