VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 16 februari 2011

överraskat mamma


Nu tänker jag faktiskt skryta lite om mej själv.
Visst kan man väl få göra det?

I alla fall så har mamma tjatat på mej miljoner ggr,(ibland e hon en redii tjatkärring ) då det kommer nån o knackar på dörren att jag inte ska skälla o jag ska inte hoppa.

Lätt för henne o säga.Jag blir ju så glad över o slippa gå här hela dagarna med bara mamma hemma, men det törs jag inte säga t henne hihiih...

Iaf idag så knackade det på dörren jag låg i soffan o sov.Jag reste mej upp o satt kvar!!o sa inte ett knyst.
Ni skulle sett mammas min hahahaha...tänk om jag hade haft en kamera.
Hon berömde mej jättemkt o även han som kom gick in o berömde mej o hälsa på mej.
ÅH VAD JAG KÄNNER MEJ DUKTIG!!

När vi ska gå ut o gå så hoppar jag inte heller längre.Jag sitter stilla o väntar till mamma har tagit på mej kopplet.Mamma har blivit lite mer bestämd så jag tänkte OK vi kör på din stil o jag ska lyssna på dej.

Det lönar sej faktiskt för jag ahr fått ett grisaöra idag med ;-))

Det är väldans kallt ute så jag har ej testat mina skor ännu.Det har blåst o så oxå så vi väntar med långpromenaden tills det är grannare väder ute.

Det ska tydligen komma en människobebis i slutet av mars för mamma har börjat sticka.Ja jag hjälper henne att hålla garnet.Måste ju se så det går rätt till.Bebisen kommer i stan så mamma har sagt att vi kommer få träffa henne bar lite då o då men det ska bli spännande.
Undrar om hon kommer ha nån go tutte man får låna?
Det hade ju Nova...

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar