VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 15 februari 2011

nya SKOR


Idag tog jag mamma med t veterinären i Ström.
Jag är så trött på o frysa om tassarna så kände att det är lika bra o kolla läget om de hade nåt så man slipper hoppa på 3 lr tom 2 ben då vi är ute.
Jag hitta ett par skitläckra blå skor.Dom köpte jag.

De hade fått in goa grisaöron oxå så jag tog 10 såna då jag ändå var där ;-)

Kan tala om att det funkar alldeles utmärkt att käka grisaöron med de nya skorna på!

När vi kom hem fick jag testa alla 4 skorna o då mannekänga jag runt för mamma o hon tyckte jag var såååååå stilig.

Fick mej ett öra o ville så klart ej ta av mej skorna ;-)

Mamma köpte ett snyggt silverhalsband till mej för hon inbillar sej att hon ska kunna lära mej o sluta dra om hon har ett sånt.

Ja ja drömma kan hon ju;-))

Nu ska jag gå o lägga mej.Gäller o skynda på så jag hinner först t sängen o sno mammas täcke.

Natti Natti

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar