VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 13 februari 2011

OLGA är HEMMA igen


Under kan ske!!
Detta är bara för bra för att vara sant.

Jag har våndats gråtit o bannat mej själv för det beslut jag fattade att Olga skulle flytta.
Inte för att hon inte hade det bra utan för att VI HÖR IHOP...

Har haft tät kontakt med hennes nya matte o vet att det har gått jättebra.
Vi satt o pratade lite i onsdagskväll o kom då fram till tillsammans att det var så att Olga o jag passar bäst ihop o om jag ville så va det ok för henne att Olga kom tillbaka.

OM jag ville?? det var bara frågan om hur fort hon kunde komma hem igen ;-)

Så kom hon då på to kvällen. åååååååååååå vad jag var lycklig!!
Jag vaknade 3ggr den natten bara för o verkligen kolla OM hon va hos mej hihihiih...och det var hon ju.
Hon fick ligga i min säng o vi myste lääänge.
Igår fre tog vi det bara lugnt för tyvärr så åkte de o krocka på vägen hit så Olga var liten tagen.

Idag har vi varit hos Erje en sväng.Sen va vi o handlade lite o ikväll har vi sett på melodifestivalen tillsammans bara Olga o jag <3

När hon kom tillbaka,hon va bort i nästan 3v,19dagar...så va hon precis som vanligt.Hon satte sej i hallen när jag höll på med hennes mat precis som vi lärt henne..

Vi kommer att gå lite kurser o ta hjälp för o få det att förhoppningsvis fungera mellan våra hundar igen.Känner att jag vill göra ALLT för att få det att fungera igen.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad ajg är lycklig!1
Min ÄLSKADE goa fina OLGA är HEMMA igen <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar