VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 6 februari 2011

Flyttat

Jag vill ej skriva detta men känner att jag måste så ingen undrar vad som hänt.

Olga fick tyvärr flytta tillbaka till sin förra ägare lö den 22jan.
Jag våndades jättemkt o visste ej vad som var rätt eller fel.
Men då min dotters hund o Olga ej längre kunde va i samma hem så hade jag tyvärr inget annat val.
Talade då med Madde som hade Olga före mej o hon hade numera möjlighet att låta Olga flytta tillbaka.

Orkar inte berätta allt som hänt men jag kan bara säga att jag gjorde det jag tror o känner är det BÄSTA för OLGA.

Jag älskar denna hund så mkt så det finns ej ord som kan beskriva.
Gråter mej fortfarande till sömns ibland men tror iaf att jag gjorde rätt även om jag ångrat mej många många ggr.
Men som sagt för OLGAS bästa så tror jag detta är det rätta.

ÄLSKAR DEJ OLGA nu o för ALLTID <3 <3 <3

Du vet att du ALLTID är välkommen tillbaka OM det ej skulle funka eller så...

PUSS min ÄLSKADE TÖS <3

1 kommentar:

  1. Stor kram till dig, det är aldrig lätt att de de där besluten men som hundägare ibland måste ta, det skär i hjärtat och saknaden blir enorm men du får vila i att du tog ett beslut med Olgas bästa för ögonen - du lät hjärnan styra över känslorna och det är det inte alla som orkar göra *kram*

    SvaraRadera