VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 13 februari 2011

Söndag - slödag


Idag har mamma o jag gjort....INGENTING!!
nej det är helt sant det är ju faktiskt söndag o då har jag hört att man ska helga vilodagen så det har jag tagit fasta på ;-)

Ja jag har ju så klart varit ute för o kissa o såna där behov men annars har vi varit inne o gottat oss.

Vi sov länge o jag ÄLSKAR att få gosa i mammas säng.Och det bästa jag vet är att sno hennes täcke ;-)) hihiih...mitt i natten kan jag höra...men Olga..nu har du snott mitt täcke igen!!
Jaha som om hon tror att jag skulle låtsas som att jag hörde det?? ALDRIG i livet.
Vill hon ha täcke kan hon ju ta mitt det ligger ju alldeles bredvid henne ...hahahha

Lite götta har jag allt fått idag.Både godis o några köttbullar.Det var redit mumisgt.

Imorn ska vi putsa fönster o byta gardiner..Jag tänker mest kolla på men jag ska låtsas hjälpa till iaf..

Mamma har hittat en mkt rolig leksak.Den piper som bara den o jag älskar o busa med den.Jag kutar o hämtar den upp i mammas säng ner på golvet o bort t mamma o sitter fint så hon kan kasta den igen.Vi har det faktiskt redit mysigt :-D

Ikväll var det hästhoppning på tv.Jag visste ju det så klart men o få mamma o fatta det va ej så lätt så jag fick bara se sista kvarten.Men men Malin Baryard kom 3a o det va det viktigaste att jag fick veta det.Dom e ju sååå snygga o graciösa de där pållarna!!Tänk den som hade en sån kropp...Nä mamma o jag vi håller oss till det mer korpulenta modet vi ;-)

Nu ska jag softa litta den sista tiden innan vi ska ut o kissa innan sängdags.Vi hörs.

TJINGELING!!

1 kommentar: