VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

måndag 18 april 2011

1 ÅR hos Mamma


Oj vad for tiden går.
Idag har jag bott ett helt år i hoting.
Marie kom till Madde i Sollefteå o det klickade direkt mellan oss :-D
De hade med sej Alice för o se om vi gilla varandra o på den tiden gjorde jag ju det.
Det hände ju en hel del sen så numera gillar vi ej varandra o inte helelr Supra o jag..detta är mkt tråkigt men jag är väldigt ego,,,,trist men sant.
Däremot så gillar jag Zaga.Hon är en annan ras o fattar att man kan komma i 2a hand o inte vill kämpa om första platsen så vi funkar bra.

Jag åkte till affären med mamma o köpte glass o litta goa kakor.Sen när vi kom hem bjöd vi alla på fika o firade vår dag.

Det blev uppskattat kan jag säga.

Ikväll ska mamma o pappa o spela bridge o jag har ej bestämt mej reditt än om jag vill följa o sitta i bilen eller om jag ska va hemma o mysa med Samme.Vi får se.Zaga kan ju följa med numera o åka bil utan att bli åksjuk så jag slipper sitta ensam o det är så kul.

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar