VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

måndag 4 april 2011

Äntligen GRUSGROPEN!!

I fredsgs hände det något reditt kul.Zaga fick följa med oss till Strömsund.Hon brukar bli åksjuk så hon har fått vara hemma o bara åkt kortare sträckor men nu fick hon testa o vet ni?det gick BRA!

Jag är så glad för hennes skull o slippa vara hemma då vi är ute o hittar på litta kuliga saker.

Vi satt så snällt i bilen o väntade medan fyrfota folket va o handlade lite både här o där eller egentligen kanske vi inte va sååå snälla....men de får skylla sig själva hihiih...
Vi bet nämligen av varandras koppel ;-)mamma vart ej alls glad!!fattar inte varför alls för vi hade ju bara jättekul....

Ja ja hon lugnade ner sej så småningom;-) Jag känner ju henne nu vid det här laget så blir ej så orolig jag vet liasom att det går över igen hennes utbrott tihihihi

På hemvägen stannade vi vid grusgropen o gu såååååå kul vi hade!!dom har äntligen skottat upp så jag slipper att få köldkramp i mina stackars tassar.oojooj vad vi sprang.Vi busa o lekte o hade jättekul!!

I lördags fick vi åka dit igen o vi hade minst lik kul då.Vi var först på bilbingo.Zaga fick följa med då oxå o det va trevligt med sällskap fast hon fattade inte att man ska va tyst när de ropar ut numrena;-)jag försökte säga åt henne men hon verkade bara lyssna med ett halvt öra ;.) synd för hon har ju 2 stora fina stånd öron så de borde ha gått in ;-))

Idag har vi oxå fått va i grugropen.Härligt som bara den.Solen strålar o klarblå himmel.UNDERBART!

Mamma säger att jag börjar få litta fina muskler baktill nu o det kan jag tacka grusgropen för.Vi e ju så lata både morsan o jag så vi slöar mest men nu är det full fart.

Har slimmat mej i vinter med ett löp o då vill jag ej äta.Måste ju tänka på figuren.Kan ju komma nån snygg pojke o hälsa på även om mamma säger att så ej kommer bli fallet..hoppet e iaf det sista som överger mej;-)

Nu har ni hört litta om hur jag haft det några dar så nu intar jag soffan igen.

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar