VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 27 maj 2010

1½år idag!!

Idag är jag 1½år.mamma har lovat att jag ska få nåt fint av henne imorn då vi åker till stan...jag ligger just nu i soffan o funderar på vad jag ska önska mej ;-)När jag fyller 2år då ska jag få tårta hihhi,...
Jag måste bara få lov o beklaga mej lite nu..
Mamma hon är totalt hopplös!!Hon tror att jag ska äta dessa förbenade torrkulor.Varenda eviga dag så ligger de där i min matskål!Att hon aldrig lär sej?? suck
Så nu när mamma gjorde middag så tänkte jag ..Yes..nu blir det mumselimums..men kyss mej!hon blanda dessa jäkla kulor I min klassrulle!!men tji fick hon...hahahhaha....jag sorterade fint ut alla kulorna så de ligger prydligt i en hög kvar i matskålen o klassen ja den tillsammans med det kokta riset ligger som en smäck i min mage ;-)
hahahaha där fick hon!!
Vet ni vad hon gör sen?Jo då sätter hon sej mitt framför näsan o vräker ej i sej en go köttbit!!
Hon ska ju inte inbilla sej att jag tänker ligga på golvet bara för att hon inte ska se mina trånande blickar..nä hon ska nog få se vad hon ställer till med ;-)
Imorse hade vi sovmorgon..det var sååå skönt...regnat smattra på rutan så jag tyckte morsan kunde få sova..vem vill gå ut o bli blöt i sin vackra päls??
När vi vaknat o fixat till oss så åkte vi till fiket.Lr ja...mamma fika!Jag fick sitta i bilen..men bättre det än o behöva sitta o frysa.
Ikväll ska vi se på melodifestivalen.Då har mamma lovat mej en go köttbit om jag inte tvingar henne till o gå ut medan hon ser på sitt favoritprogram..men får jag en köttbit så klart hon ska få se färdigt programmet.
Vi hörs imorn då jag kommer från stan..om jag har tid o skriva förståss har ju min bästis Alice med mej hem då.
Tjingeling.

1 kommentar: