VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 25 maj 2010

Hemma igen efter Jobbig men kul helg...

Hej alla.
Nu äntligen orkar mamma skriva lite om vår härliga helg.Vi startade hemifrån på lördagmorgonen.Alice sov över hos mej så vi försökte tränga ut mamma ur sängen...vi lyckades inte så bra..bara nästan ;-)
Vi åkte neråt Sundsvall där mamma hyrt en stuga till oss.Vi installerade oss där o sen kom brorsan Buddha o gästa oss. Jisses såååååååååå snygg han är!!
Tusan oxå att vi är halvsyskon annars vet man aldrig vad som kunde ha hänt ;-)
När vi hälsat på varandra o de där trist människorna äntligen druckit upp sitt kaffe så åkte vi iväg till en kapplöpningsbana.
Såååååååå roligt det var!!
Alice o Buddha va så lata så de orkade bara springa 1 varv hihhihih.. men jag fick iaf igång dem så vi kuta litta fram o tebax. Vi busa o rumla runt o hade sååååå kul...Jag lyckades näsan få omkull Jennica när hon hölll på o ta foto hihihihi..
Därefter åkte vi tillbaka t stugan fick mat o sen..SOV vi ...helt slut båda 2!
På söndagen blev d mat..men jag åt inget ville ju inte svullna upp nu när jag skulle visa upp mej;-)
Stackars mamma så nervös hon var.Jag tröstade henne o sa att de är inte så farligt.Hon va faktiskt jätteduktig.Vi sprang ett varv o hon orkade hela hahahhaha...
Sen tittade domaren på oss en o en o fyyyyyy så taskig han va mot Alice!!
Han gav henne en 2a!!jäkla gubbe!
Mamma blev så ledsen då så hon började nästan grina o ville gå därifrån hon med.
När han kom till mej så tänkte jag försöka muta han ltie,så jag hoppade upp o pussa honom ;-)det vera hjälpa för jag fick en 1a hhih..
därefter fickvi som va kvar springa 2!!!!varv tillsammans,då trodde jag mamma skulle trilla ihop hahaha...jag måste verkligen träna upp henne för hon har ju ingen kondis!
Iaf såslutade vi på en hedersam 4e plats.
Mamma berömde mej mkt o tyckte att jag skött mej utmärkt.Vad domaren sa det bryr vi oss inte så mkt om.
Nu ska vi träna så vi blir ett team mamma o jag ;-)
Igår va vi med pappa i ström o handlade lite mat..han bjöd oss på kött till middag o det uppskattar jag mkt..fick både lite rått o sen stek..MUMS!!
Idag har vi varit o hjälpt Alice med sin flyttning..det gickbra jag satt mest i bilen ;-)
Mamma har träningsvärk hahahaha överallt..så går det då man ej tränar.
Kommer sakna Alice å hon flyttar men som tur är så blir det fler utställningar o mamma har lovat att hon ska få komma o sova över så då blir det nog bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar