VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 26 maj 2010

Trist dag

Fy sicken tråkig dag det varit idag..
Mamma har varit sååå lat!vi har bara varit inne mest hela dagen..men det är nog vädret för jag har sovit bort det mesta av dagen.
Ikväll fick jag en ny leksak o den va rolig..mamma kastade ojag fick springa o hämta den.upp i sängen o mamma skratta åt mina vackra hopp hihiihih..
Imorgon har vi bil så då ska vi ut o åka lite..jag äääälskar o åka bil!
På fredag ska vi till stan.Då ska jag få min bur som mamma beställt så vi kan ha med oss när vi är ute o ställer.
Alice ska komma o bo hos oss några veckor o det ser jag verkligen fram emot ;-)
Mamma med skräckblandad förtjusning hhahaha...2 vildbasar i hennes lgh..
Äsch det kommer gå bra.Får vi bara sova i mammas säng så löser det sej.
Hoppas det blir många härliga turer till grusgropen så vi får träna våra muskler;-)
Sov gott på er alla så höres vi imorn.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar