VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

fredag 28 maj 2010

Äntligen kom Alice o jisses amalia vad vi har busat hiiih
mammas säng är det bara skalet kvar av!nja benstommen oxå..
Vi har ätit men mamma hade glömt ta upp min klasskorv så jag vägra äta hennes jädra kulor..Förstår mej verkligen inte på Alice som fullkomligt vräker de i sej!
Pappa kom hit ikväll o jag överföll honom men han blev inte lika glad som jag.Tycker han e väldigt känslig ;-)
Vi har varit i stan idag allihop o det var trevligt..men varför får man inte följa med in på fik o i affärer?
Tycker det är diskriminering!
Ja menar,människor ja de kan gå in i djuraffärer men vi vackra snygga hundar får vi gå med in då matte kollar på kläder eller tar ej en kopp gokaffe??NIX!
Nä en lagändring borde vi ha.
Alice ska bo hos mej nu i några v o det ser jag verkligen fram emot.Det händer liksom nåt då.Mamma e inte riktigt lika pigg kan man säga ;-)
Man såg ju i helgen..hahaha..en dags utställning sen tog hon alvedon i 3!!dagar för hon hade träningsvärk hahahha...
Nä nu ska vi sova Alice o jag.
Sov gott alla hundälskare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar