VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 20 maj 2010

HÄRLIG DAG med årets första DOPP

Idag har det varit en underbar dag.
Först fick jag följa med mamma o Pernilla till Strömsund.
Vi började med ett besök i kiosken o där åt vi MJUKGLASS!!Såååå nedra gött de var(kolla in bilden i min profil om ni inte tror mej)
Mamma skulle sedan ett ärende så då åkte jag med Pernilla till Granngården för o köpa grisöron men de va SLUT!!!
Jag fick då välja nåt annat o jag tog då en tuggring;-) MUMS
När vi skulle betala den så va de så dumma att de trodde jag skulle släppa den..hahahaha...tji fick dom jag släppte den icke!!
Så de så..bäst o visa vem som bestämmer här ;-)
När vi hämtat mamma åkte vi till Dollar..där fick jag sitta ENSAM utanför o det gillar jag inte!
Mamma påstår att jag skulle tycka det var för varmt o sitta i bilen o mådde bättre av o sitta utanför.
Men vem vill va ensam??
Att hon ej kan fatta det.Jag vill inte va ensam.
Fast när de kom ut från affären,dom va där i hela 10min,så fick jag en hel påse goda grisöron av Pernilla!!yes där fick jag dem!!Länge leve dollar.Och Pernilla ;-)
När vi kom hem hämtade vi min bästis ALICE <3
Vi åkte till fiket här i Hoting.mamma o hennes vänner fika o svulla o fick vi nåt?NÄ!!snåljåp de e vad hon e.
Ikväll har jag o Alice varit i grusgropen o lekt o BADAT!!
Årets första dopp!
Mamma påstår att vi ej luktar så gott så vi fick ej va i soffan,men nu e vi torra i pälsen så nu ligger vi här o snarkar medan hon e tradig o sitter vid datorn.
Med andra ord har det varit en HÄRLIG DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar