VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 30 maj 2010

Lördag

Fy sicken tradig dag!!
mamma o pappa skulle spela bridge jovisst gör ni det o Lycka till...men jag då?hum..alice o jag satt i bilen.Fast jag ska egentligen inte klaga;-) de kom ut o vi fik springa lösa o hade det såååååååå kul!
Det är fint i backe där va vatten så Alice hon "plurra"i lite hihihihih..klantskalle.
Nej det där med vatten det är inte riktigt min grej...
Inta mat heller..
Mamma säger att hon börjar bli orolig för jag äter snart ingenting!
Men nu ska hon ju springa minst en gång i mån o då vill jag ju hålla mej slank o smidig ;-)
Mamma tror att jag kommer löpa snart...Alice gör det o man bukar liasom sätta igång varandra.

Just nu busar vi i köket.Mamma Stängde av in emot tv rummet så nu har vi hallen o köket där vi ka leva om.
Solen skiner idag så lite senare fram emot kvällen ska vi få fara till grusgropen.Det ska bli kul:-D
Mamma har sagt att varje dag det är fint väder så ska vi få åka dit en liten stund..det gillar vi båda.
Där kan man verkligen få kuta av sej allt spring i benen hihihihi....

Jo jag glömde ju beräta en sak...igårkväll va vi hos pappa o vet ni vad han har? jo 4st små små söööta kattbebisar!
O jag fick lukta på 2 av dom ...mmmmmmmmmm va de lukta gott.Mamma höll i den o jag pussa o slicka den..men åh vad liten den va!såååå söt!!
Tror det va moderskänslorna som kom för jisses vad jag längtar efter egna små .-)
vi hörs kansek lite senare idag lr så blir det en annan dag.
Lev väl mina vänner.

Å du mamma....GRATTIS på mors dag;-))
de trodde du jag glömt va? men tji fick du hahahha...
Tjingling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar