VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

fredag 21 maj 2010

snygg KILLE

Hej på er alla pigga o glada.
Nu har jag änligen fått upp morsan,sicken tråkmåns!
Hon o Jennica satt här o drack kaffe till kl 4!! imorse ;-) o så undrar hon varför hon e så trött idag?
Nä hörre du mamma gå o lägg dej i tid på kvällarna som jag så ska du se att du vaknar pigg o utvilad ;-)
Vi har iaf hunnit varit nere i tvättstugan med lite tvätt,lr lite??jisses vad hon samlat på sej!Nä tacka vet jag o ha päls.Då är det bara till o bada skaka litta på sej o sen e det liasom klart.
Just nu ligger jag ute på våran balkong o spanar in den ljuvligt vackre store svarta killen som håller på o flytta in i huset mitt emot.Gud sicken läckerbit!!men....han är ju ingen AMSTAFF!!!varför???
åååååååååå det är så orättvist. Ja ja titta får man ju iaf ;-)
Nä just nu har jag inte tid o skriva mer...kan ju missa nåt snyggt ;-)
tjingeling så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar