VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

lördag 3 juli 2010

bättre idag

Natten har varit jobbig mamma har väckt mej flera ggr för o kolla hur jag mår.Snällt men jag mådde ju bra så jag ville sova hihiihih...
Både jag o Alice fick ligga i hennes säng o mamma sov på soffan ;-)
Ibland e hon faktiskt ganska gullig min lilla mor.

När vi vaknade så sa mamma....men lilla goa Olga såååååååååå fin du är nu du ser ju ut precis som vanligt!!
Jag märkte på henne att hon varit mer orolig än vad hon ville visa mej..

Idag har vi mest varit inne det är ju såååå varmt så det går ej ens o va sugen på o gå ut...vi har varit ute o blvit rastade men mer har det inte blivit..

Alla är trötta o irriterade o det känns som att vi håller på o gå varandra på nerverna.

Förhoppningsvis kan vi vara ute mer imorn.

26 grader har vi hadt i skuggan o det fläktar inte ens det minsta lilla.
det är OLIIIIDLIGT varmt!

Trots detta fick mamma sej ett ryck o började på o storstäda! ja värmen kan då sätta sej på hjärnan på en del hahahahhaa

Skithuset gick fort o spm en sans sen gick hon på i köket..jag o Alice la oss under köksbordet o höll varandra i händerna för har morsan fått ett sånt här ryck så vet man aldrig vad som kan ske ;-)

Nu är det iaf kväll....

Vi hörs om vi inte ses...

TJINGELING!

1 kommentar:

  1. Ber om ursäkt för min dåliga stavning...är nog värmen
    ;-)nykter e jag iaf trots att det är travdans här ikväll;-))

    SvaraRadera