VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 4 juli 2010

varmt varmt o varmt

Jisses sicken värme vi fått!

Mamma e litta feg o vågar inte låta mej bada efter min allergichock.Jag har sagt till henne att det var för att jag var i gräset o lekte så mkt som de blev så men hon e orolig ändå.
Skönt hon bryr sej o e så omtänksam men de e varmt ;-)

Jag skrev ett sms till pappa idag o frågade o jag fick vara med honom ett tag idag o det fick jag hihihiihså jag var där o lekte litta med kattbebisarna.Jösses vad stora de är nu!!
6v redan.

Mamma o Jennica kom sedan o hämtade mej o då åt de middag.Pappa hade gjort biff m lök sås o päror.
Jag fick smaka litta o det satt som en smäck.
Han vet hur man lagar mat den mannen;-)

När vi kom hem gick mamma o jag ner i tvättstugan.Vi håller på o tvättar upp litta av de högar vi har.

Lillan råkar ju kissa inne lite då o då o bla min sovkorg o även Alices har fått sej lite vätska.

Tur de finns tvättmaskiner!!

Jennica har tränat oss att stå o gå inför kommande utställningar..Hon e duktig på o lära o jag fattade litta bättre hur man ska göra nu.
Sen om jag kan pränta in det i morsan det är ju en senare fråga;-)))

Nu ligger vi o ska vila oss..denna värme tär..

Hoppas på svalare väder imorn det gör vi iaf...

Har möblerat om lite,o lagt till saker här i min blogg..Hoppas ni ser det;-)

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar