VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 21 juli 2010

mkt har hänt

Hej!
Har varit långt mellan inläggen nu men det har hänt så mkt tråkigt här så hinner ej med o skriva.

Jennica är oxå dålig nu o det är inte kul precis.Mamma o hon var hos dr hela fredagnatten.
Hon fick börja med medicin så nu hoppas jag verkligen hon snart blir pigg o glad igen.Gör så ont o se henne nedstämd o så här ledsen..vet vad det beror på..men sånt vill jag ej skriva här..
Säger bara en sak...KARLAR!!!

Mamma har fått lämna in en massa prover så hon har varit så orolig...allt ifrån bara dåligt järn i kroppen till att hon skulle dö i cancer..stackarn!Jag har tröstat henne allt vad jag kan med pussar o goa gosstunder.. o vet ni vad??
Det hjälpte!!
Idag ringde dr o sa att alla prover utom blodvärdet är jättebra,tom skitprovet hon kämpa i 3dar med o ta ;-))...så nu e hon iaf lugn för det.

Vad som är jobbigt o trist nu är att vi ej vet än om vi kan få komma iväg till Specialen o Köping...

Pga dessa jävla PENGAR!!

Fkassan jävlas fortfarande med både mamma o jennica!Mamma sedan 1juni o Akka sen 17maj!!
Hela jävla sommaren e förstörd tack vare de idioterna.
Mamma ringer dem så gott som varje dag men de har nog satt upp en varningslampa då det e hon som ringer för de e då allt annat än trevliga o tillmötesgående!!

Så till nåt annat...både jag o Alice löper just nu..det va egentligen inte tid för mej ännu men eftersom Alice vill så tänkte jag at tde e lika bra jag hakar på ;-)
Mamma o Akka har ju samtidigt så varför inte vi??

Jag känner att det är litta tidigt för mej o få valpar..vill bo in mej reditt här hos mamma innan jag ska va hos Madde igen för o föda...har absolut inget emot henne men vill va lite äldre först..
Härligt o va i trotsåldern ett tag till dessutom;-))

Nu kan iaf mamma sluta kalla mej Pmsig för nu e jag löpig ;-))

Skillnaden e bara att jag städar upp o gör grannt efter mej men de verkar alla strunta fullkomligt i!!

Men jag gör så gott jag kan o hjälper mamma o städa efter henne.

Nä mina vänner nu ska jag vila mej litta...vi tvättar idag så det är ett jäkla rännande upp o ner o de tar på flåset.

TJINGELING!!

2 kommentarer:

  1. hihih bidde litta fel...
    ALLA struntar ej i o städa efter sej...Alice gör det;-)

    SvaraRadera
  2. ja du olga du är en klok liten hund du:-)det är tur att du hjälper mamma och städa..du ska se att det går bra i helgen när du är så duktig.. pappa ska filma dej och alice så du får se sedan .villa nu så hämtar jag dej på torsda natt.ses då :-)

    SvaraRadera