VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

fredag 9 juli 2010

slö Bloggare

Ojdå nu var det visst ett tag sedan jag var här o kludda ner några rader;-)

Det har hunnit hända en hel del men ändå ingenting...HUR kan det vara möjligt?

Jo så här är det..på dagarna latar vi oss mest,det är ju så varmt.Sen på kvällarna har vi spelat bingo,varit hos pappa o latat oss ännu mera.

Iaf så har jag kommit underfund med varför det är sååååå kul med bingo för mänskligheten!
I ti vann nämligen mamma 3550kr!!!!hon va så lycklig så hon nästan grät ;-)Stackars mamma hihiihih....
Vi satt i bilen då för det var så mkt mygg o knott o sedan jag blev dålig har mamma blivit en håsa på o våga låta mej vara ute...
Sååå farligt var det väl ändå inte??men men skönt hon e omtänksam iaf.

På onsdag blev det sovdag igen o på kvällen var det åter dax för bingo.Ganska fånigt egentligen tyckte jag för...har de vunnit så mkt pengar kvällen innan tror de verkligen att de skulle vinna igen??hahaha....
MEN döm om min förvåning...pappa håvar hem 12000!!!!!!!!!!!!!!!!HALLÅ 12000pix!ja jag trodde inte mina öron när kontrollanten kom fram o ovanpå allt så var det rätt hihiih..

GRATTIS mamma o pappa så roligt för er.Ni behöver det ju verkligen!
JÄTTEKUL

Dom har inte fattat det redit än hihih....

Igår åkte vi till Strömsund.Där fick jag ett nytt snyggt halsband i LILA mammas favoritfärg..
Faktiskt redit snyggt om jag får säga det själv.TACK för att jag oxå får var med o fira vinsterna...ni e gulliga ni..puss vi var minsann på Sibylla oxå o där fick jag smaka på både hamburgare o pommes mums fillibaba!!lite pizza oxå förresten..hiihih...gottigottgott

Jennica bytte bil igår...jisses såååååååååå snygg kombi hon köpt sej!!
En redit klok tjej må jag säga som fattat att vi voffsingar behöver åka i en kombi ;-))smart syrran!
Undrar bara när man får äran att ta en åktur...

Alice o Supra är ute nu o åker...de skulle till Lycksele så jag stannade hellre hemma med mamma.
Ganska mysigt då vi är ensamma ibland.

Ja som ni ser så hade det hänt lite men ändå ingenting...hihihi....

TJINGELING i sommarvärmen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar