VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 1 juli 2010

1JULI

Jisses vad fort tiden går!!
Nu har jag bott hos mamma i 2½mån o jag stortrivs verkligen.Vi har det så mysigt tillsammans o jag får var med henne mest hela tiden.Är bara om hon ska ner i tvättstugan lr så som jag får vara ensam men då har jag ju Alice.Fast jag visar allt mitt missnöje med att jag ej får följa med mamma..sitter o "gråter" o knorrar så det ekar i hela trapphuset tills hon kommer tillbaka hihihihi....så mamma gör det bara dagtid hon vill ej att grannarna ska klaga;-))

I ti var vi på ett nytt ställle o badade.Det var bara jag,mamma o pappa o det var sååååå mysgt o få all uppmärksamhet helt själv.Fast simma gilla jag inte då jag var ensam.Men bada gjorde jag.Mamma oxå hihiihih....det va hennes första dopp för i år men hon lovade att det var ej det sista.

På kvällen åkte vi allihopa till Hammerdal för o spela bingo.Det var riktigt mysigt faktsikt.Pappa hade fixat sallad o fika.Han hade tom tagit med sej bord o stolar så vi kunde sitta ute o njuta.
Vi fick mygga på oss så vi skulle slippa så mkt insektbett o det funkade faktiskt.JÄTTEBRA!
Speciellt för Alice som blir så sjuk av betten.
Ingen vann någonting men det var hög mysighetsfaktor det kan jag lova.

Igår ons var vi i huset hos pappa o busade.Mamma plockade o pysslade lite o pappa storstädade det blev sååå fint.

På kvällen åkte jag ,alice,mamma o pappa till Rossön på¨bingo.När vi kom dit så fattade ju inte Alice o jag att det inte va som kvällen före hihihh vi trodde ju vi skulle få vara ute o mysa men icke då....d va en sån där tradig bingo då vi bara skulle sitta i bilen..MEN det var lika bra det för jisses amalia vilket störtregn det kom! ojojojoj...

Åska har det varit nu i 2 dagar det blixtrar o dånar så rutorna håller på o lossna..
Man kan ju inte ens blogga då för mamma tycker datorn ska var avstängd ;-))

Förresten glömde ju skriva att mamma vann 300 :-D hon delade med sej till pappa så de fick vars 150.Dom delar alltid o det är ju bra tycker jag.

Idag e d slappardag som gäller.Vi sov till nästan kl 13 men vi nattsuddar fram t 3-4 på morgonen så inte så konstigt hihiihihi

Vi tog en snabb kiss paus o sen gick vi upp o käka frukost.Efter det bajsa Alice på balkongen hihhiih...busFia...Men vad gör man då mänskligheten inte fattar att man behöver skita??
Jag hade tur för då jag pussade på mamma fattade hon så jag hann ut o göra mitt där.Denna gången iaf.
Annars gör jag som Alice hihihiih..

Mamma ska städa o tvätta idag...men..hon säger att hon gider ente....nja vi får väl se..har ju hört det förr;-))

Just nu ligger Alice på golvet o jag ska slagga litta i soffan.

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar