VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

måndag 28 juni 2010

årets första rediga DOPP!!

Idag har vi varit till Lövberga o badat.Det var såååå skönt.
Alice o jag simmade ända ut till dit Jennica va o det ska jag säga va långt hihiih..men så bygger vi ju på oss litta muskler oxå ;-)
Lillan va sååå duktig att jag nästan svimma.Hon simmade sååå länge så länge så mamma stod helt hänförd av beundran.

Fast det bästa på hela turen va att Jennica fick åka nästan naken hela vägen hem hahahaha...
Hon hade lämnat sin mobil t mamma,som tur var,sen skulle hon se hur långt ut vi orka simma o plums!!!så låg hon i vattnet UTAN badkläder!!hon hade ciggen i bhån så de blev oxå blöta..klantskalle hahhahaha...

Nu ligger vi här på soffan helt slut både Alice o jag.

Mamma hade en jobbig natt inatt...Hon vaknade av att Alice mådde illa o spydde...stackars Alice men så går det då man äter gräs ;-)
Sen fick mamma gå upp igen efter ett tag o ge oss mat,hon kom ju på att det kanske va därför alice kräktes..hon e u känslig i sin lilla magge..

Jag ska erkänna att jag tycker mamma blivit lat.Hon sover bort halva goa förmiddagen fast att vi försöker skälla för o få upp henne.
Konstigt nog så reser hon sej upp o skäller tillbaka men sen lägger hon sej o sover igen..
Suck vi som vill upp....

Ska inte gnälla på henne för mkt bara hon blir ju så tjurig då ;-)

Vi va förresten på fiket oxå idag o det var längesen.Kul o sitta där o spana in litta folk.

Nä nu ska vi sova vidare innan vi ska iväg o putsa fönster.Det e så varmt idag så det går ej o göra sånt mitt på dan.

Tjingeling.

2 kommentarer:

  1. tänk att du var en sådan stor simmare. synd att jag inte var med så jag och så fått ett gått skratt när jennica tog sig ett dopp.hoppas lillan blev trött så ni får sovmorgon i morgon då ni jobbade så hårt i dag:-)

    SvaraRadera
  2. Tack pappa jo jag kan om jag bara vill;-)
    Ja du Jennicas plurr var klart sevärt hihihih du skulle varit med o videokameran oxå hahaah

    SvaraRadera