VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 24 juni 2010

jobbigt med en bebis ;-)


Jisses vad en bebis kan ställa till hahahha...idag rök mammas laddare till mobiltelefonen,men hon får ju skylla sej själv för hon kunde faktiskt ha lagt undan den.
Nu har alla vi 3 vovvar det jättemysigt tillsammans.Lillan som vi kallar Supra,följer mej o Alice var vi än är o gör..e så mysigt.
Vi äter leker o sover ihop.

Igårkväll var mamma på bingo.Hon frågade mej o Alice om nån ville följa med men jag svarade ej o de gjorde Alice så hon fick följa med.Jag e less på den tradiga sysselsättningen..sitta o glo på en massa siffror....suck..vad e d för sport...nä tacka vet jag en fin härlig kamptrasa som man kan dra o slita i det e kul det.

Nu är vi hemma hos pappa.Här leker vi o busar så det ryker..Lillan smällde huvet i bordet så hon skrek som bara den men det verkar ha gått jättebra.Hon e tålig hon..

Saga har lärt sej leka som jag o Alice nu så hon e e skitakul o busa med hihhiihh..

Just leker livet kan man säga men mamma påstår att jag kommit i en trots ålder..förstår inte alls vad hon menar med det ;-)

Om jag inte VILL lyssna lr lyda...det är väl inte trots??

Äsch man kan inte va på topp jämt o varför ska jag ligga då mamma vill?det gör jag väl når JAG vill?

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar