VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 27 juni 2010

bad o bingo o valpsing!

Hej alla mina vänner o alla som jag inte känner ;-)

Idag har vi varit o lekt i grusgropen o badat.Mamma tycker jag stinker men jag kan undra hur hon hade luktat om hon badat där hahahhaha.

Igår va det den där tradiga bingon igen...suck att man aldrig slipper...men igår va det litta folkfest de spelade ut 100 000!!!!!inte klokt så mkt pengar..men tro för den del inte att vi kunde få vinna nå av dom...
Men trevligt var det iaf.Vi åkte alla vovvar o alla människor så de fick bli 2 bilar.

Mamma har försökt anmäla mej till en utställning i Sollefteå men jisses vad hon svär hahaa
Det är tydligen jättekrångligt.
Jennica har lovat o hjälpa henne så hoppas d löser sej.

Vi ska äta middag idag hos pappa hoppas man kan få sej en liten gobit ;-)

Nu måste jag faktiskt få lov o klaga litta..den här valpen som nyligt har flyttat in här o som tydligen ska bo kvar...hon e jag faktiskt väldigt avis på!
Det daltas o kramas o pussas o ja jag vet inte vad!!
Va sjutton jag o Alice då??Va vad är detta?vi som är så väl uppfostrade o gör som de säger ja vi får då ingen bortklemning nänä.
Det fick du oxå då du va så här liten får man höra..MEN vad tror de...skulle vi komma ihåg det nu??
Visst e hon väldigt charmig o sööööt men ...jaja..jag ska försöka fina mej i det ett tag till men jag tänker då visa då jag tycker det räcker.

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar