VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 10 juni 2010

Födelsedag i valån

Grattis Simon på din myndighetsdag;-)

Vi är på väg bort o ska gratta dej.Hoppas du får en fin o mysig dag.

Mamma påstår att hon ska städa men än har hon inte kommit igång hihiih..jo bäddat sängen har hon hihih..

Sara kom hit o hälsa på det var jättekul e inte så ofta vi ses numera.

Imorn är det skolavslutning för henne o Samme men de e ju så oförskämda så vi 4benta vänner är ju inte välkomna t kyrkan...dålig stil tycker då jag.

På lö ska vi tydligen upp tidigt igen..då e d utställning i Vännäs.Lär bli mkt folk o stor konkurrens men har vi lika kul som o Lycksele så e s jag nöjd;-)
Fast Håkan ska inte med så risken e ju att det inte blir detsamma hahahah..

Håkan ja,han va ju med på bingon i rossön igår.O jag kan då säga att där han är där får man ej va rädd för o bli bortgjord...hahahaha.Mamma o Jennica har berättat vad han gjorde,vågar dock ej ens skriva ;-))

Nu bär det av t valån sen hoppas jag på en tur till grusgropen..hoppas kan man juh;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar