VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 22 juni 2010

mysigt med en bebis

Jisses vad tiden går fort då man har en bebis i huset ;-)
Hon e såååååååå söt o rolig.O vet ni vad den busungen gör??hon dricker KAFFE!!!hihhiih hon verkar älska det.

Nu har Alice o Supra oxå accepterat varandra så det är så mysigt nu.

Vi var hos pappa igår o jisses vad de bebisarna börjar bli roliga dom e precis överallt nu hihihih...
Vi ska behålla den långhåriga killen så det ska bli kul o se hur stor han blir.

Idag har pappa tagit fram båten så jag ska få åka den någon dag.Det har jag aldrig gjort så det ska bli spännande..bara man inte plurrar i sjön.Då lär man ju bli blöt!!

Det e ganska skönt nu faktiskt för lilla Supra hittar på så mkt bus så nu e det hon som får mest skäll tihihihi..

Alice o jag ligger på balkongen o solar oss o kollar efter snygga killar...tycker det har blivit lite tunnsått med dom på senaste tiden.De e inte bra.

Jag hoppas på att vi åker till grusgropen idag för nu va det ett tag sedan men det har ju varit så förbannat med regn.

Nu ska mamma o jag till pappa en sväng.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar