VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

söndag 20 juni 2010

Alice har fått en LILLASYRRA



Nu har jag varit dålig på o blogga några dagar men de beror på att mamma har haft fullt upp med o se på bröllop o konseter osv..

Igår va hon dötrist!!hon satt bar o kolla på bröllopet mellan Victoria o Daniel <3 så jag ringde pappa o fråga om jag fick va hos honom istället.

Jag o Alice fick ju inge busa o göra som vi ville hos mamma..

Men hon har ju sett fram emot det bröllopet sen Victoria föddes så jag får väl ha litta förståelse.

I fredags hände nåt kul o helt oväntat.ALice fick en lillasyrra!!

Jag tyckte det va litta konstigt för Jennica var borta lääänge o sen kommer hon hem...med en liten liten bebis!!o gud sååååååååå söt hon va!!jag pussade på henne o gosade med henne åååååååå så mysigt!
Hon ville tom snutta på mej hihihih...men då kom mamma o la sej i;-)
Kanske lika bra för jag vill ju inte få stora pattar igen..det e så jobbigt då de bara hänger o slänger.

Hoppas bara inte mamma glömmer bort mej nu när valpen kommit..men hon säger att det inte e nån risk för vi e som ett "team" mamma o jag.vår kärlek är lika stor som Victoria o Daniels.

Puss o tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar