VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 16 juni 2010

bingo igen...suck

Idag har vi haft en redig myspysdag.Härligt o bara softa ibland.
Fast ikväll var vi iväg på den där...suck..trista bingon igen...hur kan människosläktet tycka sånt e kul??

Det enda positiva va den där lilla lilla usla korvbiten pappa kunde bju på annars va d mest skit...

Fast en sak va kul..Samme sprang med mej i pausen o det var jättekul.Han e min nya polare hihhih....

När vi kom hem så sprang han med mej 3 varv runt huset o jisses va skönt det var!Tur han e hos pappa nu så vi kan träffas igen.

Imorn påstår mamma att vi ska städa..men d gjorde hon igår med o de blev ju inget så kanske jag slipper imorn med;-)

Alice e fortfarande med Seb så det är tomt..jag kunde inte sova gott inatt för jag saknade hennes snarkningar o fisar....Love Alice!!

Har jag tur så kommer hon imornkväll igen..lääääängtar efter henne!

TJINGELING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar