VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 2 juni 2010

juni redan

ojojojoj vad tiden går
nu har jag varit Hotingbo i 2mån.Vem kunde tro att man skulle bo i en så här liten by?
Igår var vi på fiket Jennica är hemma så det är så mysigt o hon bjöd oss igår!TACK snälla syrran;-)
Jag va faktiskt snäll o satt ej o gnällde som jag brukar göra då mamma är där..Hon fattar ju tydligen inte att hon oxå ska sitta utomhus när jag får göra det;-)
Igår blev det ingen grusgrop men alice o jag vi aktiverar oss ändå hihhih...vi har lite dragkamp för o bygga upp våra ansiktsmuskler.Vi ska ju på utställning igen på sön ;-)
Undrar just hur mamma ska palla denna gången för JAG tycker hon e skitslö med sin träning;-)
Ändå ser hon hur jag håller på...
Ja ja det där människosläktet lär jag mej aldrig att förstå mej på..suck.

I alla fall så ska jag berätta om då jag va i grusgropen med Buddha..Alice stackarn vart ju biten av trixa så hon fick stanna hemma..
Jag o Buddha vi plaska o lekte o jisses vad han var rolig hahahhahahha..
Han försökte äta vattnet som han stänkte upp!! HAHAHAH
Tack Buddha för måna roliga skratt...
Efter ett tag så kom Alice oxå men hon ville ej bada..va nog lite orolig för o få vatten i såren hihih...men vi busa o lekte o hade skitkul!!
Hoppas Buddha kommer hit många ggr för han e ju dötrevlig;-)

Nu ska vi fara bort t huset en sväng.Ska kolla till kattbebisarna lite o så finns det ju en härlig trädgård att rumla runt i.

vi höres got folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar