VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

torsdag 3 juni 2010

olydig

Alltså nu tycker jag att morsan får lov o ta o bestämma sej!
Först gnäller hon o klagar för att jag ej äter sen ger hon mej inte tillräckligt,tycker jag,så jag kliver upp på bordet o tar en god läcker kött bit...mums!!
VAD händer då??JO jag åker in i buren!!
Alltså,.vad menar hon med det här..nä du mamma nu får du sluta beklaga dej om att jag äter dåligt då jag ej får äta så mkt som jag vill...
Komma här med torrkulor då de finns goa köttbitar....pfft..

Alice är fortfarande kvar o jisses vadvi har kul om dagarna.Vi äter samtidigt sover samtidigt o tom skiter samtidigt hihihihi..vi e då rediga polare vi ;-)

Idag kom Jennica med en hel korg m leksaker t oss ojojojoj nu blir det bus av...Ja då jag slipper ur buren förstås ;-))

Mamma verkar ju var snäppet mer tjurskallig än jag...hur det nu kan va möjligt hihhih...

På söndag bär det av till Lycksele för en inoff..Då ska vi träffa Buddha o Skilla igen så det ska bli kuligt.

Imorn vet jag ej vad som ska hända men skönt ibland o bara ta dagen som den kommer.

tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar