VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

lördag 5 juni 2010

tradig dag


Idag har d varit en tradig dag.
Alice o jag har ej fått leka för att vi ska på utställning imorn.
Vilka tradiga mammor vi har alltså...
Alice stackarn har fått gå med papiljotter i öronen hela dagen...Suck
Stackare!!
Jag har tack o lov sluppit o bada idag.. å inte har jag tänk påminna morsan om d heller;-)

Vi har iaf tvättat idag o det är kul för då får jag springa ner o upp många ggr...Tur mamma får nån träning hiihih....latmasken.

Igårkväll var vi till grusgropen..mysigt som vanligt.Fick tom pappa o springa hahahha...

Ja som sagt imorn e d dax för utställningen i Lycksele..mamma vill ej för det är bara jag o alice som ska tävla mot varandra....inget kul o stå mot sin bästis..
Den som sen vinner av oss kommer få möta buddha..å hur kul e d på en skala??han som bara e såååååå snygg!

Mamma va o hälsa på kattbebisarna idag..jag stannade hemma med Alice...blir roligare med dom om en vecka då de kan kuta omkring litta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar