VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

tisdag 15 juni 2010

Bingo, nattasudd, koll på utställning

Vi har sovit i Valån inatt mamma o jag,det var jättemysigt.
Jag sov bakom pappas rumpa ;-)det va friskt vågat för den e inte alltid tyst den där..hahhahha

Mamma o jag var kvar där hela dagen tills pappa kom hem.Då åt vi middag.

Alice har åkt m Seb t stan så det är så tomt o konstigt...

Kattbebisarna har växt så det knakar o gud så gött de luktar!!

Vi åkte o spelade bingo ikväll.De gick inge vidare bra för mamma,pappa o Jennica men Samme den rackarn han kan spela han o vann hihiihih...duktig kille.

Nu sitter vi här o kollar på amstaffspecialen från förra året.Ganska kul o se men mamma kommer med små pikar o d gillar jag inte..Kolla nu Olga så ska man göra o bla bla bla...

Jag undrar jag vem det är som behöver se o lära;-))

Ok ja e lite glad för o titta ner i marken de kan jag väl erkänna men de luktar ju så gott efter de som sprungit före mej så man må ju hålla koll.
Mamma vill att jag ska hålla huvet lite högre..men...tänk om det är regn då kommer ju det rakt in i snoken!!vem vill riskera nåt sånt?
Nä jag e snygg som jag e o duger inte jag som jag är så får de allt vara.

Jag tänker då inte bli nån diva!

Alice är med på tv o det var jättekul o se.Jisses va liten hon va...gulletösen.

Kl e 0.45 o jag börjar längta efter sängen men mamma e inte trött så jag ska hålla henne litta sällskap.Inte så ofta vi har nattasudd;-)

Sov gott ni som tänker lägga er..

TJINGELING;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar