VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

fredag 4 juni 2010

blåsigt

Vad är det med vädret nu för tiden?
Inte ens jag har ju lust att var ute.
Mamma o jag tog oss en promenad men hua sååååå kallt det blir då d blåser..
Vi hade tänkt träna,ja jag behöver ju inte;-)....men mamma hihiih...

Det bidde inget av.Vi gick till fiket istället.

Kanske vi ska till grusgropen ikväll har ju ingen bil så det får bli på kvällstid.Imorn slutar pappa så han e hemma 17 så då blir det inte så sent.

Mamma tänker duscha o föna mej före söndagens bravader men jag ska då smita ut då haaha...
Gillar inte vatten o schampo.

Äter gör jag däremot numera.Som en häst hahaha...
Nu får mamma köpa flera bajspåsar de gamla räcker ju knappt till såsom jag vräker ur mej ;-)

Jag har blivit lovad ett täcke till min bur...har hört när mamma sagt det till Jennica o pappa...men..jag har ej sett till nåt änn;-)
<<<Jag säger inget förrän jag åtminstone sett henne göra ett försök..

Alice o jag ligger nu på soffan o softar..e sååååå skönt o va inne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar