VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

fredag 16 juli 2010

sooooooool

Idag har mamma äntligen städat upp på balkongen så vi kan ligga där o mysa Alice o jag.Är så kuligt o kolla på folk o om den där snygge killen hos grannene kommer förbi.

Mattorna som lillan kissat på har legat där så det luktar ej så fräscht men jag har ju själv varit liten så jag vet hur svårt det kan vara att hålla sej.

Lillan o Jennica är fortfarande kvar i stan.De kanske kommer hem ikväll..saken ju dem;-)

Alice o jag vi går här o filosoferar...Mamma har städat o gjort så fint så det är riktigt kul o gå o se om hon lyckats missa nånstans så det finns nåt gott men kan stoppa i maggen;-)

Verkar dock dåligt med det...

Skönt solen e framme igen..det har varit regn från o till nu i 2 dagar o hela natten o fm var det mulet o grått..
När vi var ute så fick man kolla så man inte råka trampa i nån vattenpöl;-)

Jag är så sugen på en mjukglass...kan undra om mamma har några planer på o åka t ström...lr möjligen Doro...har hört att de har glass där oxå.

Mamma sa idag att det kanske ej kan bli nån resa för oss neråt...suck...jag som sett så mkt fram emot det...men det är förnedringskassan som strular o inte kan bet ut hennes pengar.Hon har varit duktig idag o ringt o ringt men tyvärr verkar det ej hjälpa..
Mamma tom grät då hon tala med dem...jag tröstade henne så då blev hon på lite bättre humör så det var bra.

Nä nu har jag inte tid o skriva mer..måste ut på balkongen igen.

TJINGELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar