VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

fredag 16 juli 2010

vänt på dygnet


Ja här ser ni hur man har det då man är på bilbingo.Ganska trist var det igår för Alice va ju inte med..
Inget fika hade dom med sej heller...Mamma köpte en korv så den fick jag mumsa lite på så tur va det.
Ja menar fikat e ju det enda roliga egentligen.

Mamma o jag vi har vänt på dygnet helt.,.kl e nu 1.30!!
Det är mamma som vänt sitt dygn men det resulterar i att även vi gjort det.

Dagarna sover vi bort men idag va det värre än vanligt..pappa kom hit efter sitt jobb men mamma reagerade knappt.

Jennica har farit till stan hon o lillan så Alice o jag har busat ensamma idag.Känns tomt..

Imorn har mamma lovat att vi ska börja träna inför specialen.Det börjar dra ihop sej nu..om en v så är vi på väg neråt..ska bli så kul o komma iväg lite.

Nä nu ska manmma städa litta.Jag ligger på soffan o kollar på jag ;-)..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar