VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

olga ser på tv

olga ser på tv
mamma stör mej inte..

Olga fryser!

Olga fryser!

onsdag 14 juli 2010

tisdag o onsdag

Tjena alla goa vänner!

Igår var jag till staden Östersund hela dagen.

Mamma va så snäll mot sina älskade så de fick varsina sängar schysst va;-)

Till mej köpta hon ett mkt snyggt koppel i lila som passar utmärkt till mitt nya lila halsband.

Om jag får säga det själv så klär jag redigt bra i Lila.

Vi var hemma sent o då fick Jennica ett ryck....alla vi vovvar låg alldeles stilla av chocken hahahaha

Hon röjde ut hela sitt rum till köket o storstäda o snickra ihop sin nya slaf o jisses amalia sååååååå grannt de blev!!..
Men tro inte man fick komma in o provligga hhhahaha,.,,.de kunde man ju fetglömma!!

Men men grannt blev det iaf..

Idag fick jag mej en smärre chock till!
Mamma klev upp 8.30 för o gå o ta prover!!hon har litta taskigt blodvärde så fabror doktorn tycker att hon ska kolla upp det.De e ju bra,kan va bra o veta varför det blir så.
När hon kom hem hade hon med sej 3 burkar som hon ska lämna skitprov i hahahha...hur ska hon fixa det som går på toan??
Hon får allt följa med oss ut o skita i det gröna ;-))
Annars sa hon att hon kan ju ta ett av mej, ett av alice o ett av supra...haahha hon e ju knäpp....

Tror hon inte dr märker om de kommer från en vacker vovve eller från en människa hihihih....tokiga mamma.

Nä nu e d kvällsmat o sen blir det bingo i Rossön..

TJINGLING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar